Identyfikacja wizualna – Fabryka narzędzi Komet (Kędzierzyn-K.)
Budowa wizerunku marki
Strategia marki | Branding | Produkcja
Klient
Komet Urpol, lider w produkcji najwyższej jakości narzędzi pełnowęglikowych, frezów i wierteł.
Cel
Opracowanie zestawu materiałów promocyjnych, podkreślających czołową pozycję klienta na rynkach technologicznych.
Katalog produktowy
Katalog zawierający pełną ofertę narzędzi pełnowęglikowych, produkowanych przez firmę Komet Urpol. W pracy nad katalogiem skupiliśmy się na połączeniu nowoczesnego designu z intuicyjnym przekazem informacji.
Objętość katalogu 68 stron.
Broszury promocyjne
Opracowaliśmy pakiet broszur prezentujących promowane produkty. Broszury zaprojektowane zostały w formatach 3xA4, A3/A4 i A4.
Reklama prasowa
Moduł reklamy prasowej do prezentacji firmy Komet Urpol w miesięczniku branżowym Mechanik.
Możemy pomóc również Twojej marce
Skontaktuj się z namiRebranding marki – Fabryka mebli Gruszka (Wieruszów)
Rebranding wizerunku fabryki mebli
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Klient
Fabryka mebli Gruszka (Mirków), producent mebli tapicerowanych.
Cel
Unowocześnienie wizerunku marki. Opracowanie rebrandingu logo firmowego, nowej identyfikacji wizualnej oraz kreacja firmowych materiałów reklamowych.
Nowe logo firmowe
Dla fabryki mebli Gruszka przeprowadziliśmy rebranding logo firmowego. Zaprojektowaliśmy zupełnie nową, charakterystyczną formę znaku firmowego.
Rebranding logo
Prezentujemy logo Meble Gruszka przed i po rebrandingu.
Karty znaku
Elementy księgi znaku.
Identyfikacja wizualna
W ramach identyfikacji opracowaliśmy nową linię firmowych materiałów brandingowych, w tym akcydensy (wizytówki, papiery firmowe, koperty).
Katalogi reklamowe
Zaprojektowaliśmy również katalogi oraz broszury reklamowe.
Firmowa strona internetowa
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową, spójną z identyfikacją wizualną, responsywną stronę internetową.
Katalogi produktowe
Zaprojektowaliśmy również targowe katalogi produktowe. Objętość 96 stron.
Puzzle
Zaprojektowaliśmy również opakowania i wzorce dla firmowych puzzli.
Samochody firmowe
Opracowaliśmy nową, wyróżniającą linię wzorniczą samochodów firmowych fabryki Meble Gruszka.
Opinia Klienta
Agencja brandingowa Moweli Creative, to firma na najwyższym poziomie w swojej dziedzinie.
Agencja wykonała dla nas rebranding marki, począwszy od zmiany logo, poprzez opracowanie zestawu nowych materiałów firmowych, akcydensów, ulotek, katalogów, po wdrożenie nowej strony internetowej.
Nigdy nie było problemu z terminowością, mimo że często zgłaszaliśmy pomysły na przysłowiowe ‘JUŻ’! Dodatkowo ich realizacja to zawsze coś więcej niż sami oczekiwaliśmy.
Współpraca przebiega zawsze w przyjaznej atmosferze a produkty są najwyższej jakości.
Kontakt w czasie współpracy to co najmniej 11/10!
Klaudia Nawrocka-Prędka – Fabryka mebli Gruszka
Chętnie pomożemy również Twojej marce
Skontaktuj się namiIdentyfikacja wizualna – SarInż Inżynieria (Warszawa)
Identyfikacja wizualna marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Klient
Sarinż Sp. z o.o. (Warszawa), spółka specjalizująca się w remontach mostów i obiektów inżynieryjnych.
Cel
Stworzenie nowoczesnego wizerunku marki. Opracowanie key visualu oraz kompletnego zestawu materiałów brandingowych.
Logo
Projektując logo dla firmy Sarinż postawiliśmy na czytelną, nowoczesną typografię. Sygnet znaku zaprojektowaliśmy w formie dwóch mocowanych ze sobą elementów konstrukcyjnych. Dodatkowo w sygnecie znaku oraz literze Ż wprowadziliśmy symbolikę sześciokątnej śruby mocującej.
Sygnet znaku
Element charakterystyczny (śruba mocująca)
Brand book
Karty znaku (elementy księgi znaku)
Identyfikacja wizualna
W ramach identyfikacji zaprojektowaliśmy charakterystyczny key visual oraz spójną w formię linię nowoczesnych, firmowych materiałów brandingowych, w tym akcydensy (wizytówki, papiery firmowe, koperty, stopki e-mail), notesy, teczki i torby reklamowe oraz kalendarze firmowe. Wdrożyliśmy również responsywną stronę internetową.
Akcydensy firmowe
Kalendarze reklamowe
Teczki reklamowe
Torby prezentowe
Firmowa strona internetowa
Wzorce obrandowania floty firmowej oraz zawieszki zapachowe
Identyfikacja wizualna Sarinż
Możemy stworzyć nowoczesny wizerunek również dla Twojej marki
Zapytaj o ofertęRebranding marki – Fabryka obuwia PPO (Strzelce Opolskie)
Rebranding wizerunku fabryki obuwia
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Klient
Fabryka obuwia bezpiecznego PPO (Strzelce Opolskie). Czołowy, polski producent obuwia specjalistycznego.
Cel
Rebranding marki (unowocześnienie wizerunku marki). Kreacja logo oraz kompletu materiałów reklamowych (drukowanych i internetowych) dostosowanych do nowych kierunków sprzedaży.
Do zadań agencji Moweli Creative należało:
- analiza grupy docelowej
- budowa głównego komunikatu marki
- opracowanie założeń brandingowych
- architektura informacji
- dobór typografii i kolorystyki
- projekt logo
- wykonanie kart znaku
- projekt akcydensów firmowych
- projekt opakowań
- projekty reklam prasowych
- key visual
- projekt katalogu reklamowego
- projekt i wykonanie strony internetowej marki
- nadzór autorski nad wdrożeniem
Nowe logo marki
Projektując nowe logo postawiliśmy na nowoczesną formę. Sygnet logo to czteroramienna gwiazda, symbolizująca cztery strony świata i jednocześnie globalne kierunki rozwoju marki PPO, określona heksagonem. Typografia nazwy otrzymała poprawiony kerning i proporcje. Odpowiednio dobrana kolorystyka logo stworzyła dodatkowy walor wyróżniający markę.
Karty znaku
Dla nowego logo opracowaliśmy również karty znaku (elementy korporacyjnej księgi znaku). Karty znaku zawierają podstawowe instrukcje ekspozycji logo, rozbarwienia, warianty kolorystyczne oraz kroje zastosowanej typografii.
Akcydensy firmowe
Dla marki PPO zaprojektowaliśmy spójną linię nowych akcydensów firmowych (wizytówki, papiery firmowe, koperty w najczęściej wykorzystywanych formatach).
Katalog reklamowy
Aby odpowiednio wyeksponować główne linie produktowe marki zaprojektowaliśmy 20 stronicowy katalog reklamowy. Zaproponowaliśmy zmianę układu katalogów z dotychczasowych A4 pionowych na A4 poziome, składane po krótszym boku. Dzięki tej zmianie wszystkie produkty zyskały nowoczesny układ optyczny i właściwą prezentację.
Nowe opakowania produktowe
Nowy wizerunek marki PPO to również nowe opakowania produktowe. Po dogłębnej analizie grupy docelowej odbiorców opracowaliśmy nową architekturę informacji oraz komunikatu marki na powierzchni opakowania. Postawiliśmy na prosty w formie i zdecydowany przekaz. Sygnet logo przechodzący przez dwie płaszczyzny kartonu utworzył charakterystyczny i zapamiętywalny element wizerunkowy. Druk opakowań z użyciem farb pantonowych dodał walorów estetycznych. Zastosowanie takich rozwiązań spowodowało, że buty marki PPO oferowane są od teraz do sprzedaży w nowoczesnych i wyrazistych opakowaniach produktowych.
Logo dla nowej linii produktów
Marka PPO to ciągły rozwój i tworzenie nowych specjalistycznych modeli obuwia. Na potrzeby nowej linii produktowej zaprojektowaliśmy logo serii PPO Q-Premium.
Key visual
Na potrzeby właściwych działań marketingowych i reklamowych zaprojektowaliśmy key visual (przewodni motyw graficzny prezentacji reklamowych). Elementy motywu można elastycznie dopasowywać do formatu i właściwego nośnika reklamowego. Na podstawie key visualu opracowaliśmy reklamy prasowe PPO oraz reklamowe materiały internetowe.
Nowa strona internetowa
Z przyjemnością zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy również nową stronę internetową marki PPO. Strona internetowa wykonana została w nowoczesnej technologii responsywnej, przyjaznej zarówno dla komputerów stacjonarnych jak i dla urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów). W stronie zaimplementowany został nasz autorski system administracyjny cms oraz rozbudowany silnik wyszukiwarki produktowej. Szatę graficzną strony zaprojektowaliśmy spójnie z nową linią wzorniczą identyfikacji wizualnej marki. Stronę opracowaliśmy dla 3 wersji językowych. Nowa architektura informacji rozmieszczonych na stronie pozwoliła na wzrost użyteczności strony i łatwości dotarcia do szukanych informacji. Linie produktowe i modele butów zaprezentowaliśmy w przejrzystej nowoczesnej formie.
Identyfikacja wizualna marki
Mamy nadzieję, że rebranding przeprowadzony przez Agencję brandingową Moweli Creative zyska aprobatę klientów marki PPO i wpłynie korzystnie na jej dalszy rozwój.