Identyfikacja wizualna marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Klient
FUH TAS, to prężnie rozwijająca się firma spedycyjna, oferująca międzynarodowe usługi transportowe. Atutami firmy są szybkość, solidność, terminowość, nowoczesna flota i kompetentna kadra.
Cel
Klient poprosił nas o gruntowne unowocześnienie wizerunku firmowego. Po przeprowadzeniu analizy marki opracowaliśmy rebranding logo oraz komplet nowych materiałów promocyjnych.
Logo
Projektując nowe logo postanowiliśmy wprowadzić w strukturę znaku element symbolizujący drogę. Nowa forma zyskała na dynamice. Zdecydowana typografa logotypu wraz z opisującym go taglinem dodatkowo zwiększyła czytelność nazwy marki.
Identyfikacja wizualna
Na potrzeby działań marketingowych zaprojektowaliśmy dla firmy TAS zestaw podstawowych materiałów firmowych.
Teczki reklamowe
Teczki zaprojektowaliśmy w prostej, minimalistycznej formie.
Akcydensy firmowe
Wizytówki, papiery firmowe.
Strona internetowa
Zaprojektowaliśmy również firmową stronę internetową. Stronę wykonaliśmy w technologii php, z wbudowanym intuicyjnym systemem cms, do samodzielnej edycji treści.
Flota firmowa
W opracowaniu wizualizacji ciężarowych samochodów firmowych postawiliśmy na zdecydowaną i czytelną formę.