Identyfikacja wizualna marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Klient
Sarinż Sp. z o.o. (Warszawa), spółka specjalizująca się w remontach mostów i obiektów inżynieryjnych.
Cel
Stworzenie nowoczesnego wizerunku marki. Opracowanie key visualu oraz kompletnego zestawu materiałów brandingowych.
Logo
Projektując logo dla firmy Sarinż postawiliśmy na czytelną, nowoczesną typografię. Sygnet znaku zaprojektowaliśmy w formie dwóch mocowanych ze sobą elementów konstrukcyjnych. Dodatkowo w sygnecie znaku oraz literze Ż wprowadziliśmy symbolikę sześciokątnej śruby mocującej.
Sygnet znaku
Element charakterystyczny (śruba mocująca)
Brand book
Karty znaku (elementy księgi znaku)
Identyfikacja wizualna
W ramach identyfikacji zaprojektowaliśmy charakterystyczny key visual oraz spójną w formię linię nowoczesnych, firmowych materiałów brandingowych, w tym akcydensy (wizytówki, papiery firmowe, koperty, stopki e-mail), notesy, teczki i torby reklamowe oraz kalendarze firmowe. Wdrożyliśmy również responsywną stronę internetową.