Rebranding wizerunku marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja
Klient
Rudnik Sp. z o.o., to jeden z najbardziej uznanych w branży rolniczej dystrybutor środków ochrony roślin.
Cel
Odświeżenie wizerunku firmowego. Opracowanie rebrandingu logo firmowego, oraz zaprojektowanie wyrazistego i pomysłowego katalogu dobrego agronoma.
Logo
Z przyjemnością zaprojektowaliśmy dla firmy Rudnik nowe logo. Stworzyliśmy prosty w formie sygnet, wzorowany koncepcyjnie na ziarnach w kłosie pszenicy. W logotypie zastosowaliśmy nowoczesną, jednoelementową typografię, podkreślającą nowoczesny charakter firmy. Kolorystyką logo nawiązaliśmy do branży rolniczej, dodając jednocześnie szczyptę wyróżnienia w postaci pomarańczowych akcentów.
Katalog produktowy
Katalog dobrego agronoma to cyklicznie wydawana, pełna oferta produktowa firmy Rudnik. Klient poprosił nas o stworzenie zupełnie nowej, ciekawej wizualnie formy katalogu. Podjęliśmy się wyzwania projektując linie wzorniczą katalogu, nawiązującą koncepcyjnie do nowego logo firmowego. Objętość katalogów 44 strony.
Reklama prasowa
Moduł reklamy prasowej prezentujący produkty firmy Rudnik.