Identyfikacja wizualna marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Komunikacja
Klient
Grupa Finansowa Premium S.A. to notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka specjalizująca się w faktoringu i wsparciu finansowym dla firm.
Cel
Z okazji wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych zostaliśmy poproszeni o opracowanie pełnego systemu identyfikacji wizualnej Grupy Finansowej Premium S.A., zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Identyfikacja wizualna
Podjęliśmy się opracowania kompletnego zestawu brandingowego. Hasłem przewodnim “…krótka piłka” podkreśliliśmy szybkość i prostotę faktoringu, oferowanego przez Grupą Finansową Premium S.A. Motyw piłeczki golfowej dodatkowo angażuje uwagę odbiorcy biznesowego. Materiały firmowe i reklamowe zaprojektowaliśmy w jednej, spójnej linii wizerunkowej.
Teczki reklamowe
Indywidualnie projektowany wykrojnik teczki.
Akcydensy firmowe
wizytówki, papiery firmowe, bloczki, notesy.
Gadżety reklamowe
kubki reklamowe, długopisy.
Ulotki promocyjne
Ulotki w formacie 1/3 A4 (DL).
Flagi reklamowe
Maszty aluminiowe 5m.
Księga identyfikacji wizualnej
Na potrzeby prawidłowego zastosowania materiałów firmowych opracowaliśmy księgę identyfikacji wizualnej. Księga identyfikacji wizualnej zawiera wzorce materiałów korporacyjnych oraz opisuje zasady ich stosowania.
Stoisko targowe
Na potrzeby dobrej prezentacji firmy zaprojektowaliśmy również stoisko targowe.
Kampania reklamowa
Z chwilą debiutu Grupy Finansowej Premium S.A. na Giełdzie Papierów Wartościowych przeprowadziliśmy kampanię reklamową pod hasłem “…krótka piłka”. Do celów kampanii wykorzystaliśmy media tradycyjne (Gazeta Wyborcza), nośniki komunikacji miejskiej oraz media internetowe (gazeta.pl).