Opracowanie wizerunku marki
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Nowe media | Komunikacja
Klient
La Derma by MAJ (Jaworzno). Salon urody i medycyny estetycznej.
Cel
Opracowanie wizerunku marki. Zaprojektowanie logo oraz prestiżowej linii materiałów promocyjnych.
Logo
Logo La Derma by MAJ zaprojektowaliśmy w delikatnej formie. Typografia prosta, jednoelementowa, ułatwiająca czytelność nazwy. Sygnet logo to zestawienie inicjałów imion trzech współzałożycielek salonu.
Akcydensy
Na akcydensach wykorzystaliśmy nobilitujące złoto drukowane na czarnym tle.
Materiały promocyjne
Zaprojektowaliśmy zestaw ulotek promocyjnych, utrzymanych w kolorystyce założeń identyfikacji wizualnej.
Torby prezentowe
Opracowaliśmy wzorce papierowych toreb prezentowych, również w spójnej linii wizerunkowej.
Vouchery prezentowe
Karty voucherów prezentowych, dwustronnie drukowane, zostały umieszczone w dedykowanych pudełkach z ekologicznego papieru, z nadrukowanym złotym logo La Derma by MAJ.
Strona internetowa
Dla salony La Derma by MAJ zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy również nowoczesną, responsywną stronę internetową.