Rebranding wizerunku fabryki mebli
Strategia marki | Tożsamość | Branding | Produkcja | Nowe media | Komunikacja
Klient
Fabryka mebli Gruszka (Mirków), producent mebli tapicerowanych.
Cel
Unowocześnienie wizerunku marki. Opracowanie rebrandingu logo firmowego, nowej identyfikacji wizualnej oraz kreacja firmowych materiałów reklamowych.
Nowe logo firmowe
Dla fabryki mebli Gruszka przeprowadziliśmy rebranding logo firmowego. Zaprojektowaliśmy zupełnie nową, charakterystyczną formę znaku firmowego.
Rebranding logo
Prezentujemy logo Meble Gruszka przed i po rebrandingu.
Karty znaku
Elementy księgi znaku.
Identyfikacja wizualna
W ramach identyfikacji opracowaliśmy nową linię firmowych materiałów brandingowych, w tym akcydensy (wizytówki, papiery firmowe, koperty).
Katalogi reklamowe
Zaprojektowaliśmy również katalogi oraz broszury reklamowe.
Firmowa strona internetowa
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową, spójną z identyfikacją wizualną, responsywną stronę internetową.
Katalogi produktowe
Zaprojektowaliśmy również targowe katalogi produktowe. Objętość 96 stron.
Puzzle
Zaprojektowaliśmy również opakowania i wzorce dla firmowych puzzli.
Samochody firmowe
Opracowaliśmy nową, wyróżniającą linię wzorniczą samochodów firmowych fabryki Meble Gruszka.